2 augusti 2008

Världens bäst kväll igår, jag tror aldrig jag har haft roligare :O Seriöst ni skulle vart med! Eller inte, fan va sämst,. ångrar till tusen att jag gick dit! inga komentarer om kvällen, jävligt besviken bara! Och jag vill bara säga TACK till ALLA som brydde sig igår. Det var otroligt snällt, och det hjälpte verkligen. Speciellt tack till Simon, Linus och Jaakkola, ni fick mig att skratta då jag mådde som sämst. Så tack!

Och Jim, beklagar verkligen vad som hände, det kan inte ha varit roligt. Hade inte velat lämna allt, men ah, hade inget val. Men grattis i efterskott iallafall.

Fan jag har jävligt ont i högra handen idag, fiifan va onödigt gjort av mig! Men jag var bara så jävla arg, besviken, ledsen, sårad, allt! 
Och förlåt alla, speciellt du jaakkola, ville inte göra dig ledsen, jag lovar, aldrig mer..

/ s , som i sårad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback