3 augusti 2008

Igår var jag med Simon Davidsson, :) Vi kollade på en film, "apocalypto" hette den. Den var helt okej, jag trodde det var en skräck men det visade sig vara någonting helt annat xD
Jag snackade typ genom hela filmen, och skrattade då det inte alls var kul x) Gav typ små kommentarer lite då och då ^^ Och så sa jag tusen gånger, "näe nu ska jag sluta snacka", huh, det höll länge xD Jag blev även attackerad :O Gaah, kittelattack xD Haha det var skoj. Men iallafall, vi skulle till stads parken och koll på kajrocken. Och träffa Edwin och Bella :) Men innan åt vi pizza hemma hos mig.
När vi kommer till stads parken, så har bella på sig kjol :O Och hon fryser, så jag skjutsar hem henne på hennes mini cykel. Seriöst mina knän slog nästan i styret när jag trampade xD Haha det var skoj, bella byter om och så får vi skjuts tillbaka av hennes pappa, massa snällt jue :D Och det var första gången jag åt choklad på länge!
Meeen.. Så gjorde jag och bella en gammal hedlig ;) Fiifan de va skoj ;D Och så fortsatte det under hela kvällen. Massa skoj, blött var det också, regnade ju nästan hela tiden.. Grrr på vädret!

Skulle hem vid halv ett, men det var en sak som drog över på tiden tyvärr. Huh, älskar dig bella så otroligt mycke, vill inte att du ska vara ledsen :\ Jag finns alltid här för dig vad som än händer ska du veta! Du är helt underbar gumman, <333 Och du, jag har inte och kommer ALDRIG ljuga för dig sötnos! Allt jag säger är sant även om du inte tror mig! <33

/ s , som i sömnig

Kommentarer
Postat av: bella

jaah. favorit i repris ;) iihiii :D



du är underbar och jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva<3

2008-08-03 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback