5 augusti 2008

Jah igår blev det som sagt kings med Bella och Erica. Sen blev det film hemma hos mig när Aryan kom. Vi kollade aldrig på slutet för Erica kom på att det var billigt godis på ica nära ^^ så vi gick dit, det regnade som fan! Sen så gick Erica hem, medans jag Bella och Aryan tog en promenad till norr och hälsade på xD Fiifan, snacka om att jag var genomsur när vi kom fram x)
Vi var inte där så speciellt länge, men det var ett fint samtal vi hade på balkongen xD
Iallafall vi började dra oss hemåt i spöregn! Oh my, när jag kom hem så frös jag en aning mycke :O La mig i sängen typ direkt, smsade till klockan halv ett kanske? Sedan vaknade jag klockan sex i mårse, kollade på mobilen och jag hade tre sms från Simon xD Bara för att den skitungen skulle jobba hela natten så var han tvungen att smsa mig ^^ Iallafall svarade på ett sms, och så smade vi till typ åtta då jag somnade om, min klocka ringer kvart i nio för att Simon skulle komma till mig efter jobbet klockan tio, halv elva. ^^ Men jag somnade om igen, han smsar vid tio att han är påväg in till stan nu och att han kommer snart. Shit, här är man nyvaknen och helt död xD STRESS!
Iallafall Simon kommer till mig och är skit pigg :O HUR!? Han har inte sovit på hela natten ffs ^^ Jag var helt död fiifan. Jag satte igång en film, jag blir pigg, men ah Simon han såg inte mycke av filmen xD han somnade efter tio minuter ;) Lilla killen är lite trött.. oCh han som mobbade mig för att jag va trött, och så somnar han ^^ 
Filmen är slut nu iallafall och jag vill inte väcka honom. Så satte mig här en stund :)
Okej, detta jag skrivit är egentligen helt ointressant xD Men vafan det är erat eget val om ni vill läsa eller inte ^^

/ s , som i seg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback