7 augusti 2008

Jahapp, nu sitter man här och moffar chips. Tjockis jag är ! :X
iallafall, gårdagen. Var ute på stan med Bella och Aryan på kvällen :D Myyyyys!
Det fanns gratis kaka på en parkering. Och där fanns det en mirakel tant som har vart med om MYCKE!
Ska dit och äta kaka idag med (a) Mummmmmsigt!
+ att vi, alltså Bella jag och Aryan, ska vara små färgklickar idag :D
haha vi är utmanade av några.

Men men. blir en massa mys på utomhusbion idag :* Bättre film idag hoppas jag.
Inte för jag såg den förra men iallafall, den värkade dålig ;)
Kommer nog äta gratis kaka idag med, och lyssna på mirakel tanten! :D 
Det kommer nog bli en suverän dag idag, minus vädret! Hoppas verkligen det klarnar upp! :)

/ s , som i sara


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vilka va ni utmanade av? :)

2008-08-07 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback