Barnvakt

Pust, gick upp kvart över sju idag. Skapligt tidigt. Men det är bara för att jag skulle vara barnvakt åt Josefin. Från klockan åtta till tolv ungefär. Det blev till att leka en massa. Blev också lite film, höll på att somna då ^^
Och snacka om att jag är trött nu, vill sova!
Och usch kommer aldrig orka att börja skolan :O Gå upp tidigt varje morgon. Huh, redan död ^^ Och det är bara en vecka kvar på hela sommarlovet. Shit det har gått fort, känns som om man inte gjort någonting! Och det känns absolut inte som det har gått ca nio veckor. Känns som det bara har varit helg, och man helt plötsligt ska byta skola. Hmm jag har nog inte fattat att jag ska börja på gymnasiet om en vecka, känns konstigt. hjälp?

Ikväll blir det träning. Hoppas det kommer gå bra, är nervös.

/ s , som i sara


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så du fick till headern tillslut, nu börjar det se ut sådär som du pratat om :)

2008-08-14 @ 18:14:14
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback