bra dag

Det blev en väldigt bra dag idag :D Träffade fyra av mina älsklingar. Först Jaakkola och nu lite senare både Aryan och Bella. Har varit med dom hela kvällen. Och i slutet kom Erica för att lämna pengar till Bella. :)
Iallafall, kvällen var massa skoj ^^ Jag, Bella och Aryan upptäckte ett hus som har stått i stan hela våra liv. Men det var först idag som vi verkligen la märke till det. Ett helt öde hus. Vad finns det där inne egentligen? Hmm det vill vi ta reda på ^^ 

Men, vi fick massa ideér också, haha någon gång så ska vi banne mig göra det så det blir kings ;) Mohahaha, jah picknick! :O Eller? Hmm nu kom jag på en massa saker till nästa sommar ^^ Måste skriva en lista ;) Gaah va mobbad jag är! x) 
Men iallafall. Jag kanske hinner först med kings, eller beror på när jag vill för det första xD Tihi, kings.. Jag diggar det stället ^^ Då får man alltid reda på en massa skoj! :D

Men imorgon blir det norrköping med Bella och Aryan, det kanske blir en "shulululu lilla lady", vem vet !? ;)
Upp tidigt imorgon, och på torsdag är det skola :O Iiih, läskigt!

slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback