den vill inte försvinna

Huh, min träningvärk vägrar att försvinna. Kan det va mer jobbigt än att inte kunna gå normalt? Okej har fått gått cp nästan hela sommaren pga av ormbettet men vafan ändå. Träningsvärken är nästan jobbagare :O Huh, kan knappt sätta mig ner, och jag skulle ner på stan idag för att träffa simon en stund nu på förmiddagen. Oc så kom det en trapp, fiifan va ont det gjorde. ^^ Och simon bara klagar på att jag klagar. haha.

Men men, har precis ätit, kom hem från stan nästa smärtfritt ;) Aja, nu vet jag inte vad jag ska göra. Antingen sitta här och nörda som är skit tråkigt. Eller så tar jag och kollar på en film till. Men det är också tråkigt. har inga bra filmer! Har kollat på alla så många gånger redan. Pust! Vad ska jag göra!?

Btw, kunde inte somna så bra igår, tänkte alldeles för mycke, som vanligt. Så jag tog och skrev 11 sidor med bara en massa tankar. Huh, det är en del, fattar inte hur jag orkade. Men men.. Skönt att skriv av sig ibland. :)

the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback