gaah, kallt!

Jah det började såhär, att Neo och Erik ville bada i poolen efter maten. Och så skulle Micke och Johan också bada.
Johan och barnen är i först. Jag sitter ute på en stol och tittar. Sen går Johan upp och Micke kommer ut på balkongen. Och vet ni vad, dom får världens mest taskiga ide.
De tänker slänga i mig i poolen! :O Och den iden var seriös också! :S
Oh my, dom var lite snälla, jag fick lägga undan mobil och kamera innan. Sedan tar de tag i händer och fötter börjar gunga och räkna till tre och på tre ligger jag i iskallt vatten med kläderna på xD Helt kolsvart runt ögonen och ah..
Fiifan va kallt det blev när jag kom upp :O Lite skoj, men kallt som tusan! Tog en snabb varm dusch för att få bort allt klor och till ett försök till att bli varm. Jag fick bort kloret men att bli varm gick inte så bra! Så sen jag har blev i kastad i vattnet så har jag försökt att bli varm, men jag har inte lyckats, jag fryser än :O Och det var snart två timmar sen jag blev i kastad :O Huh, snälla finns det någon som kan värma mig? (a)
Jag har ingen sladd till mobilen och kameran, så lägger in bilder från det kalla doppet när jag kommer hem imorgon x) Kommer btw hem vid sex eller sju enligt pappa. Beror på när vi åker, och hur ofta vi stannar.

/ s , som i svinkallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback