helgen

I lördags var det dop i örebro. Lilla Agnes skulle döpas :) Och hon somnade mitt i allt ihopa xD Det såg riktigt skoj ut (a)

När jag kommer hem på kvällen åker jag ut till Simon för att sova där. :) Han skulle fixa en bil, så jag lekte lite med Ozzy så länge. Sen blev det tv tittande tills hans mamma och Micke kom hem. Då la vi oss. Kunde inte somna, var typ klarvaken :S Men Simon somnade så gott ^^ Slog mig gjorde han också xD haha jag började typ asgarva!
Och så hade man tre riktigt irriterande flugor på rummet :O Gaaah, jag ska utrota dom :@
Aja. Blev hemskjutsad av honom ungefär klockan tio i mårse. Det var en aning kallt att åka moppe kan jag säga. Har varit hemma hela dagen, kollat på två filmer. Kollar på en tredje nu som går på tv. Men det är reklam nu så satte mig här lite snabbt ;) Men den börjar snart igen. Och efter filmen ska jag göra en liten läxa. Pust! Är as trött så kommer säkert somna ^^ Men men ska titta klart på filmen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback