hellalu

Otroligt trött morgon. Aja måste piggna till mig tills kvällen.
Ska ju som sagt på typ träning :S Huh, kusligt, vi ska bestämma vad vi ska göra på uppvisningen! Skapligt läskigt, jag kommer inte våga! :O Tror det är två uppvisningar på en och samma dag om jag fattade Micke rätt. Det är typ träning mellan, och efter är det paintball och sedan mat :) Så det kommer nog bli skoj ändå :D
Trodde först att Micke skämtade om allt igår. Men tydligen var det sant! Vi snackade en hel del, och han har respekt för mig :O Det är ju coolt! Micke har respekt för mig. :D Trodde först han var ironisk. Men nej! Snacka om att jag blev en aning chockad ^^ Aja, jag tyckte det var kul att höra iallafall. Så puss på den :*

/ s , som i sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback