kvällen igår

Jo kvällen började med lite hockyspel med karaten. Sen kom pizzan och då käkade vi. Mummmmisgt :D Jag var tvungen att dra ifrån tidigare för jag skulle träffa Bella<3 !
Jah, våran resa denna kväll började vid ica där vi köpte läsk. Sen fortsatte den till järvenplan. Där satt vi och körde sten sax påse! Iihiiii va skoj det var. Och så tog vi några springturer till "staketet" och tillbaka. Mjo jag och Bella skulle kunna sitta på en bänk en hel kväll och ha hur kul som helst xD Vi + humor = BÄST!
Iallafall våran färd fortsatte till en skylt lite längre bort. CIRKUS RHODIN! Haha vi uttalade det så bra ;D Och så iallafall träffade vi Linus Davidsson, oh my vad vi gjorde bort oss inför honom! Men han fick ett gott skratt iallafall.
Och så kom Robin en bit längre bort. Jo vi kom inte fort fram iallafall. Det är en sak som är säker ^^ Till slut kom vi till stan. Där vi träffade Aryan, så skulle vi gå någonstans, så det var bara att börja promenera. Och jag fixa skjuts av Simon ^^ Så det gick fort att komma till det där stället, 
Min kusin ringde, eller han kanske smsa. Nej han ringde x) Iallafall, dom var på picaso, så jag gick dit, eller mjo jag försökte, Bella gick så sakta och jag ville dit fort så hmm.
Robin var med oss, och jag vände mig bortåt  i fem sekunder och när jag kollar tillbaka ligger Bella där, raklång på marken xD Haha, jag skrattade inte då, men nu garvar jag åt det, det såg sjukt kul ut! 
Tillslut kommer jag till picaso, där kommer Micke och Johan ut. gaah, kommer få höra detta i all framtid nu. Fy! Aja, ett förlåt till Micke för att jag förstörde hans kväll. Inte snällt av mig, han skulle ju va med Johan och Frida. Men tack för att du var så otroligt snäll mot mig. Du är en hur underbar kille som helst. Tack för att du finns! <3 


Mjo det var allt en trevlig kväll detta :D (minus det där vid picaso) Ett rent äventyr! 

/ s , som i sten sax spåse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback