morgon

iiihiiiii, Julita med den nya klssen idag :D Ser fram emot det faktiskt! =) tror det kommer bli super skoj :D Min tå ska bannemig inte få stoppa mig för att ha skoj. Så kommer förmodligen göra mer än vad jag egentligen kan ^^ VILL bada, men vet inte om jag kan. =( Får ta med en plastpåse och sätta på foten ;) hahaha det finns sätt hela tiden. Det är bara att försöka komma på dom ;) 
 
Hmm har även ångest. Vet inte när jag riktigt ska åka. Ska vara vid resecentrum SENAST 12.15. Men lixom det är inte kul att komma först, och verkligen inte att komma sist. Hmm. Jah, jag oroar mig nog alldeles för mycke ibland. Måste sluta med det! x)
 
Hmm träningen ikväll missar jag :\ Skulle ändå inte kunnat vart med. Men ändå, skulle förmodligen ha tittat. Men men, får gå dit på onsdag =) Kanske är med ;D Får la se (a)  
Men just nu ska jag nog packa det sista så jag är HELT klar :)
 
slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback