pust!

Skaplig jävla träningsvärk jag har! Har ont i HELA kroppen! Är så himmlans dum som inte stretchade igår :O Kan knappt gå, ser ut som ett mongo ju! :| Jaja ska inte klaga..

Idag har jag även blivit helblond. Mamma färgade utväxten :) iihiii, har ingen bild, men de som sett mig vet nog hur det ser ut ^^ 

Sen har Micke, min kusin, varit här. Han ville se hur jag mådde idag pga det som han fick va med om igår. Så jah, det blev massa snack, och fick reda på att om jag hade varit kille i den situationen hade jag fått en smäll eller två :O Om man säger såhär, jag öppnade mig kanske lite för mycke för honom igår. Men men, han snacka med mig idag, och jag retades lite med honom ;) Och han utnyttjade min träningsvärk, taskigt! ^^ Kunde ju knappt röra mig fiifan! x) Aja, det har varit en trevlig dag iallafall, minus min jävla träningsvärk!

Men ska laga mat typ nu, eller iallafall koka potatis nu medans mamma coh Cissi är iväg och handlar. Ska även duka.. Urrrk. Orkar inte! Men måste göras.

/ s , som i slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback