trött!

Idag fick man veta klasserna. Är väldigt nöjd med min faktiskt :) Det kommer bli skoj! 
Massa trött dag iallafall. Fast att vi slutade klockan halv tolv så är jag super trött! Aja, kanske tar och lägger mig en stund sen :) Men inte nu ^^
Kanske blir valla ett tag. Beror på fall jag orkar med buss som jag hatar att åka! Tycker inte om alla blickar som man får när man kommer in där, är orolig för att komma på fel buss, hoppa av på fel ställe och massa! Huh, panik ffs!
 
Imorgon blir det brännboll mot den andra NV klassen. Får se om jag kan va med. Min tå är fruktansvärt jobbig! Usch hatar den! Och sen nästa vecka så blir det julita måndag till tisdag. Wohoo! x) Det blir säkert skoj. 
 
slut

Kommentarer
Postat av: HAANNA

vi äger dom på brännboll! höhöh

2008-08-21 @ 20:45:32
URL: http://hannakako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback