Decemberbarn!

1 december idag då. Och dagen börjar med en sovmorgon till klockan 09.20. Skönskönt!
Tittade på första avsnittet av julkalendern också, den var sämst! xD
Men om man tittar på den varje dag kanske dagen börjar med ett gott skratt! ^^

Åh åh, vet ni, vet ni!? Det är bara 20 dagar kvar tills jag fyller och 23 dagar kvar till jul!
Myspys! :D Och här hemma har det redan blivit julstämning!
Gardiner är uppe, lika så ljusstakar, och igår kväll var det värmeljus överallt! :D
Nu är det bara snön som ska komma tillbaka! :)
Och att jullovet kommer snart är ju bara ett fett stort PLUS! :D

För övrigt är jag snart helt klar med alla julklappar. Tror bara det är kvar till min syster.
Och det är sjukt svårt att köpa någonting till henne! :O hjälp mig!!!!!


/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback