MIN dag! :)

Idag fyller jag 16 år :D
Bättre sent än aldrig kan man säga ;)
Hatar verkligen att fylla sent på året. Och tre dagar innan jul desutom :O
Men men, jag har haft en fin dag idag iallafall! :D


 
Allt jag fick idag! :)


 
Fick Björn Gustafsson filmen av Bella gumman! <3
För de som inte ser vad som står;
"GRATTIS SARA!
Jag älskar dig.
Aldrig någon supernörd utan sin stålnörd.
Du är min lyckogumma.
PUSSPÅDIG
DUÄRBÄST! :) <3"



Av mormor och morfar fick jag en smyckehand eller vad man ska kalla det ^^
Och sen har jag fått bidrag till system kamera i förskott :) 



Av Eivor, min mormors syster, fick jag tvåhundra kronor. :)



Av min kusin Erika och hennes mamma Anna fick jag
Noblesse choklad och fyra glas (från önska!)  :D



Detta fick jag av min mor och min syster.
Eller jag fick Parfymen (Pink Suger) av båda.
Vantarna fick jag av min syster
och av min mor fick jag
- tre kollegeblock
- skor från wedins
- tre par trosor
- en blixt till min system kamera (sunpak  42X eller någe)



Jag har haft en underbar dag, men massa mys och fika. 
Jag har för övrigt sjukt ont i magen xD Men jag får skylla mig själv.
Blir att ta en lång promenad imorgon så man får bort lite ^^
Snart ska jag sova, för jag blev väckt väldigt tidigt i mårse!
Men vill sluta med en dikt som jag fick av Aryan lite tidiagre idag: 

Sara fyller 16 och börjar likna en tant

vad ska man ge dig, kanske en flaska med pant?

Nu får du inte längre åka tåg gratis

men det gör dig inte ledsen, lilla saris :) <3



/ sara dahlfors


Kommentarer
Postat av: hoeeeeeeeeeee

min dikt gör ju hela inlägget :D <3333333

2008-12-22 @ 10:00:25
Postat av: ERIK

haha okej, men den är bra va? ;D

2008-12-22 @ 13:17:39
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

ja, det förstår jag ;D

2008-12-22 @ 16:08:41
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback