Just can't stop

Fy tusan vad jag har ont över vänsta ögat!
Blev nockad igår på idrotten då vi körde ruggby, som för övrigt var för jävla skoj! :D
Men det som var minus var väl att man fick någon smäll då och då.
Jag fick två som kändes, och det var över ögonen :O Trodde jag skulle få blåtira,
men jag har faktiskt klarat mig undan från det! :) Men ont gör det!

Hmm igår var jag och Aryan hos Edwin och tittade på idol och någon annan film!
+ att vi åt lite morötter, chips och dipp (a) Mmmumsigt!
Ingen var så jätte social för alla höll på att somna hela tiden. ^^
Jag somnade faktiskt en gång, och då vaknade jag av att jag fnös till,
och då satte jag mig upp och började skratta, men fråga inte varför jag gjorde det! ^^
Det var en riktigt mysig kväll iallafall, tummen upp på den! :'>¨

15 dagar kvar

/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback