ont, trött, soooova!

Oh my vilken hemsk jobbar dag det har varit.
ALLT gick fel, verkligen allt!
Så det tog 5 timmar för mig och Malin att få ut all reklam.
Fiiifan va det sög!!!!
Imorgon blir det jobb igen, ska nog bara sortera julkort då. Förhoppningsvis!
Och lika så på onsdag och torsdag.

Hmm men denna dagen, eller snarare kvällen/natten blir inte bättre, har massa plugg att göra. Men jag tror att jag måste gå och lägga mig snart så att jag orkar upp imorgon. fast helst av allt vill jag bara vara hemma, sova tills jag vaknar och bara göra det jag vill! Helt enkelt ta det lugnt!!! Tur att det är lov snart..! :) Lääängtar!
Nej men ska väl plugga lite till nu och snart dra mig till sängs och sussa sött. :)
Godnatt med er.

6 dagra kvar!
/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback