Urrrrrk..

Humör: Arg som fan!

Usch denna skoladag har varit sämst!
Spanska provet gick skit skit skit!!!!!!!
På samhällen gick det bara fel!
Usch usch usch, jag är så arg så jag bara vill gråta,
höll på att göra det i skolan tom..
Usch... Någon som kan göra min dag något bättre!?!?!?

Fast en sak har varit bra eller snarare rolig.
Det var idrotten, då kom jag och Elin på en ny sport, "blås-pingis".
Den går till såhär:
Istället för att spela pingis med racket så sitter man på knä och blåser på bollen fram och tillbaka. Det är faktiskt inte så lätt som det ser ut. Man måste nämligen blåsa en aning hårt så att den vänder osv. Sen får man en aning ont i magen, men man tränar lungorna eller någe ^^ hahah, skoj var det iallafall! :)


/ sara dahlfors


Kommentarer
Postat av: Daniella

sv; tagna? ushdå.

jao. ska fundera på det ! :)

2008-12-10 @ 15:52:20
URL: http://elenvik.blogg.se/
Postat av: Daniella

jo, jag bor i Halmstad :)

2008-12-10 @ 15:53:34
URL: http://elenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback