you sexy thing

Idag har jag lämnat in min mobil på lagning.
Kommer få tillbaka den efter nyår :O Vadå lång väntetid!!!
Men men, jag har en annan mobil med samma nummer så det går att kontakta mig som vanligt :)

Hmm i helgen ska jag till min fader så kommer inte vara så uppdaterad här.
Men helgen kommer väl se ut ungefär såhär:
Idag; Umgås med Bella och ha skoj! :D
Imorgon (lördag); Träffa Aryan och kanske Bella för att hitta på någonting på kvällen.
Men under dagen kommer jag att plugga förmodligen.
Söndag; Bara en massa plugg!
Men någon gång under helgen ska jag åka och köpa lite julklappar.
Håll tummarna så att jag hittar någonting!

9 dagar kvar

/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback