Come on girls.

Wohoo, party ikväll :) Det ska bli skooj! Ska nämligen va med favoriterna! :D
Ska hem klockan halv ett :) Iiih, pappa va snäll idag (a)

Iallafall, är hemma hos mamma nu igen efter att ha ätit hos pappa. Och ah. Vadå jag blev förhörd! :O Jag är ju lixom hos pappa, så då behöver väl inte hon veta vart jag ska osv. Kommer ju ändå ringa till pappa om det händer någonting...

Det kommer bli skoj iallafall :D Och jag är hos pappa i helgen som sagt (tror jag) så blir mer bloggning på söndag! Eftersom vi inte har en data hos pappa.. Meeen.. Iallafall, ha det bäst ikväll! :D

/ s *

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men sara, trög, tröööög!

om du inte fattar varför mamma checkar läget var du ska och så så är du deffinitivt trög på riktigt!

2008-07-27 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback