Duve hela dagen.

Jah idag har man varit vid duvebadet från klockan tolv till halv sju. bella kunde inte komma :'( Hon hade fått migrän! Stackars flicka, hoppas det har gått över nu! <3

Det var mys iallafall, kom en massa fint folk som jag och Linnea umgicks med :D Det blev även en tripp till specce där vi köpte twister. Mmmumsigt :D Det blev en massa bad för min del :D Andra gången jag skulle i så skulle först Mattias putta i mig, men det blev typ ändring på det, Jocke puttade i oss båda istället när vi stod vid kanten ^^ haha, skulle i vattnet ändå så det spelade ingen roll (a) Det var en massa skoj iallafall :D

Jag och Linnea var bäst på att ha träning i vattnet också ;D Iiih, Denna dag har varit super. Och grillning ute hos mormor och morfar på kvällen var en massa mys också, all jakt efter gettingar osv ;)

Men iallafall, är hemma nu, helt sliten efter en underbar dag med en massa mys folk, måste gå i repris!  :D men ska väl slå igång en film eller någe nu. Smsa gärna! :) <3

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback