Moppegarv! xD

Mjo idag har man avrit med aryan.
Vi åkte moppe till malmern.
As fint fdär jue :D

Iallafall sen åkte vi hem till henne en stund :)
:D Älskar hennes föräldrar (a)

Iallafall så åkte vi in till stan igen..
Och fyfan, jag tror aldrig jag har skrattat så mycke när jag åkt moppe. 
Mjo det är ju såhär att jag går på kryckor..
Och jag var tvungen att ha med mig dom. Så aryan hade dom i sitt knä av något slag xD
hahahahaha, fan jag garvar när jag bara tänker på det! xD
Iallafall, så står vi vid rödljusen vid shell och statoil ^^
En bil står fram och några bakom iallafall så blir det grönt xD
Och vips där ramlar ena kryckan på gatan xD
hahahah,
och sen så kommer den andra kryckan efter !!!!
Fyfan jag tror aldrig jag har skrattat så mycke xD
Men som tur var fick vi upp kryckorna snabbt och åkte iväg.
Men såklart svänger bilen som stod bakom oss på samma ställe som vi xD
Oh my jag trodde jag skulle dö!!!! xD xD xD
Men vi hade ialalfall tur med vädret x)

Puss på denna moppetur! xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback