Ni gjorde min dag!

Aryan till vänster, Julian Freddie och Edwin till höger.
Grabbarna står där bara för att edwin vill ha sin väska och jag var bara tvungen att ta kort (a)
Aryan ligger där bara för att vi skulle ha en bild till photoshop ^^
Erkänn dom är hur söta som helst! :D




Dagen har varit riktigt lyckad faktiskt :D
Först kom helt plötsligt de tre killarna till höger på bilden och hålsade på mig.
Sen några minuter kom söta flickan till vänster också :D

Det var skoooj!
Även fast det gick lite överstyr. ^^

Aryan, skulle fixa en sak i photoshop.
Och jah, vad ska man säga.
Hon har inte lätt för att bestämma sig xD
Men men.. Det gick bra.
Nu saknas bara bilderna som vi ska ta någon dag då min foten är bra :)
Tror det blir en tripp till Gatstuberg eller någe.
Det ska iallafall vara en solnedgång inblandad i bilden ;)
Så det måste vara fint väder också ^^

Iallafall. Det har varit en super dag tack vare er :D
Puss på er sötnosar :) <3


Kommentarer
Postat av: aryan

tjejen till höger? edwin? :D ;)

2008-07-09 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback