Party!

   

Yeah, massa lyckad kväll igår med tjejerna :D
Okej Linnea va mest dragen må jag säga xD
Klockan hann inte bli mycke nej. ^^

Bella!
Det röda Applet!
asgarv!
Fattar inte vad du skulle berätta, eller så minns jag bara inte ^^
Men det var sjuuuukt kul! :D

Vi gick till vindskyddet där det inte var så jätte mycke folk.
Men det kom fler och fler hela tiden!
Tror det blev typ 40-50 pers till slut.

Vi skulle till en fest typ vid ica nära.
Linnea och Aryan gick före.
Jag och Bella skulle komma efter,
men det blev ändringar på det.
Var tvungen att ta hand om en kille som var ledsen.
Hans lillebror hade åkt in på sjukhus.
Så ah. Vi fick trösta honom.
Och det gick väldigt bra faktiskt :D
Han mådde mycke bättre sen =)

-----

Klockan är just nu 07.51
och jag är nog inte riktigt nykter än xD
Förut när jag skulle gå på toa tappade jag balansen och typ ramlade in i väggen xD
Och inatt hade jag hur seg dröm som helst :S x)
Drömmde typ att Robin följde med mig hem bara för att se att jag kom hem.
Och sen gick han aldrig. han bara stod där i mitt rum.
Och jdrömmen var as verklig så när jag vaknade fattade jag inte vart han var xD
Haha småskrattade lite för mig själv då ^^

Men iallafall, ska till stockholm snart för att fira min morbror.
Kommer sova där också så kommer hem imorgon någon gång. :)
Puss på den! ;)

I övrigt vill jag lägga till:
JAG MINNS DIG!
Och du trodde inte jag skulle det!
Ha!

// flickan

Kommentarer
Postat av: bella

hahahahahha, kl var fasen sex när linnea låg på mitt golv! >.<



asså applet ;) det var ju min parfym, du vet DKNY den röda ;) HAHAHAHAHAHAHHA >.< jag är bäst på att berätta saker.. lr?



klockan är nu 10 och jag kan bara säga detsamma ^^

började skratta högt för mig själv om din dröm sara >.< "när jag vakna fattade jag inte vart han var" HAAHAHAH x'D



ha det bästbästbäst i sthlm :D <3 ÄLSKAR DIG

2008-07-19 @ 10:01:14
Postat av: c

fjortis!

2008-07-19 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback