snart midnatt

snart är klockan 00.00, bara sju minuter kvar. spöktid och jag är uppe själv. hoppas jag vågar gå och släcka alla lampor bara :O hjälp? tänk om en mördare står i garderoben och bara väntar på att hoppa fram. snacka om att jag skulle dö av skräck innan han ens nuddade mig :S xD haha skulle se bra ut ^^

aja, satt och skrev dagbok, den personliga, för en stund sen. det blev sju fulla sidor med bara tankar som jag fick efter att ha kollat på filmen "P.S. I love you" den var riktigt bra faktiskt :) blev ett snyft lite var stanns ^^ filmen fick mig att inse hur fort man kan förlora någon man älskar. Usch, hemskt jue. Tänk om jag skulle förlora alla jag älskar på bara några få sekunder utan att ha kunnat säga hejdå eller någonting. Usch, nej så ska man inte tänka. :O Fy på mig!

Men. Ah, imorgon ska jag och familj, alltså min syster och mor till söderköping och äta glass, och sen ska vi åka någonstans och shoppa :) Massa mys jue. Och om det inte blir för sent ska jag träffa aryan på kvällen :) Saknar henne :O Fast att jag träffade henne i måndags ^^

/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback