sol, bad, VARMT!




Äntligen SOL! :D Hur skönt som helt.
Det blev nästan en hel dag ute hos mormor och morfar med bara slapp :D
Aryan kom ut dit, då gick vi ner till sjön och solade, badade och fångade yngel xD
Och såklart åt vi bullar som mormor skickade med oss ^^
Säger bara det, min mormors bullar är gudomligt goda! :D

Sen åkte vi in till stan, gick till martin och snackade med honom ett tag :)
Sen så åkte vi ner till djulö, träffade min mor, och sen skjutsade aryan hem mig :)

Sen dess har jag kollar på en film "min brors flickvän". Den var ganska så bra :)

Meeen. hela dagen har jag varit skapligt seg :O
Sååååå.. ska nog lägga mig om en stund så jag får sova ut en aning :D

godnatt på er :)

/ sara *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback