Sol och bad hos EliiiN! :D

Jag, aryan, pernilla och seyran åkte ut till elin idag :D
Allt började väldigt roligt. Åkte moppe ut och när jag coh aryan har kommit fram dit elin bor så är inte pernilla ch seyran där. Som hade nämligen åkt före oss ^^ Så får vi ett sms "vart är ni?" haha shit, då hade dom åkt fel xD Dom var fortfarande i strångsjö x) Till slut hittade dom dit xD
Vi började med att ta ett ganska så långt dopp i Elins POOL! :D Massa mys, och skoooj! :D Efter det låååånga doppet så fick vi mat, spaghetti och köttfärssås :) massa gott (a) och fick glass med kaka till efterrätt :O Iiih dog av gottigheter :D Sen så hade vi en massa snack, riktigt skoj :)

Det blev bad för elin seyran och pernilla igen mednas jag och aryan tog en massa kort :D haha minnet på aeyrans kamera blev fullt xD skapligt många bilder blev det ^^ Iallafall sen så började vi dra oss hemåt :) Höll på att somna på moppen x) 

Vi gjorde planer till helgen, men kan inte fullfölja dom för jag ska uttill marmobyn och grilla med "halv" släkt! Grrr! Ville ju tälta :( Men det får bli en annan gång! :D

Jag har verkligen haft en suverän dag :D
Måste bli fler gånger ;D

I all onödig fakta så kommer alla som va ute hos elin idag, minus pernilla gå NV på gymnasiet :D SkoooooooooJ! :D

/ sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback