stockholm idag.

Stockholm med syster och aryan idag :)
Allt började roligt när en gubbe kom fram till oss och frågade;
- Ska ni till hemelstad(?) ?
- Näe vi ska till stockholm.
- Jah men det är ju huvudstaden!
asgarv!
enligt honom sa han huvudstad, men inte f*n hörde vi det ^^
Sjukt kul var det iallafall,
btw, han råglode på mig :S

Iallafall kommer till stockholm, frukost där sedan börjar handlandet ^^
Gjort av med 985:- under hela dagen :O
Då är resan och maten inräknad.

Inhandlingslista;
- ett par jeans -
- ett par shorts -
- en väska -
- ett linne -
- ett bälte -
- mat + resa -


Hmm sen var det skoj på hemvägen xD
PÅ dit vägen var vi tvugna att visa lägg, men det hade ju inte jag så ah..
Och på hem vägen så frågade de, har ni lägg,
Cissi och Aryan - Jah! (börjar leta)
biljettperson - Okej, men om två har det är det okej.
(minns inte hela konversationen...)
Men han trodde iallafall att cissi var yngre än mig xD
Skoj jue ;) hahaha ..

Haft en massa mys dag idag :D
Och snart kommer Edwin hit :)
Så måste plocka undan lite i mitt rum ^^

Men ha'de.  

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej, han trodde inte att jag var YNGRE än dig, han trodde jag var LIKA gammal som dig!

om du inte förstår vad jag menar så får vi ta det senare.

2008-07-22 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback