Stockholm.

Jah nu sitter man i en hur skön soffa som helst hos min morbror i stokcholm :)
haha gubben fyller ju 47 idag ;)

Eller egentligen är det kanske inte stockholm jag är i eller jo..?
Området/byn heter tumba iallafall ^^
Det är as mysigt här :D
Och det finns en hel del att handla här har jag märkt xD
Vi, eller snarare mamma har handlat en hel del redan.
Men men.. Nu mår jag iallafall bra, skillnad mot i mårse..

Meeen.. Nu ska jag kanske va lite social mot de andra. Men vet inte om jag orkar xD
Är trött, så ska kanske sova en stund innan vi går ut och äter :)
och senare ikväll blir det ost och kex :D
Åhhw så himlans gott!

/ flickan, som vill ha denna soffa som hon just nu sitter i (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback