Tidig morgon.

Vaknade ungefär åtta idag. Vettitusan hur jag lyckades med det :S Va ju uppe till typ ett, halv två eller någe. Andra gånger då jag har varit det så har jag sovit tll nästan tolv. Hmm..?
Men men är vaken nu iallafall ^^ Hade ändå satt klockan på nio. Ska nämligen iväg till duve med Linnea och kanske Bella om hon orkar. Hon tyckte tolv var för tidigt x) Men om inte så kommer hon lite senare :)

Just nu hoppas iallafall jag på att det ska bli lite finare väder. Kollar ut genom vardsagsrumsförnstret och på hustaken är det sol, men himlen är nästan svart! :O Det svarta måste försvinna, och en massa sol ska fram :D Då kommer det bli en perfa dag på stranden med favoriterna :D <33


/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback