Tralalalaa.

Om ungefär en halvtimme ska jag cykla iväg till pizzeria norr och möta mattias :) Massa skoj, men frågan är, vad ska jag göra i en halvtimme? Kommer säkert stressäta typ vindruvorna som är i köket. Åhhw va gott. * springer och hämtar några* ;) Kommer säkert kolla på mobilen eller längst ner i högra hörnet på datan bara för att veta hur mycke klockan är så jag int ekommer dit för sent ^^ vad finns det är göra er för att kunna fördriva tiden lite? Haha, snacka om jag inte kommer på någonting. Jag får allt ta och göra en lista på vad man kan göra i en halvtimme så jag vet till nästa gång vad jag kan göra ;D haha, snacka om jag har trist just nu. Det är ett under om folk verkligen läser denna text xD haha tycker synd om er som har gjort det ;)

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback