I scream, but you can't hear me.

God morgon alla glada!
Igår var jag med Juha, och vi bar upp en tvbänk som skulle stå i vardagsrummet. Den var inte så tung, men det gjorde skit ont att bär den :O Och mina armar, oh my, jag trodde jag skulle dö, det gjorde skit ont i dom när vi tillslut släppte ner den där saken!
Senare blev det mat. och en och en halv film x) Den första kollade vi bara slutet på, för att det visade sig att det fanns två slut på den, och vi har sett filmen tidigare så ah... Räkna ut själva........
Tralalalaa, han drog sig hemåt efter ett någon gång. Och jag somnade direkt. x)
Nu sitter jag här och väntar på att far min ska ringa, ska följa med honom och Gunilla till Tuna Park i Eskilstuna. Det blir att leta efter ett par skor och någon julklapp till min syster, håll tummarna på att jag hittar någonting! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback