It hurts..

Mina armar!!! Kramp till tusen!
Idag är första gången jag har fått dela ut reklam på posten.
Delade ut med Malin och Sofia :)
Det gick riktigt bra, det var 219 reklambuntar som vi skulle dela ut och varje bunt vägde nästan ett halv kg :O Skapligt tungt blev det i slutet då varje trappuppgång skulle ha 18 buntar!!!! puuh, jag trodde mina armar skulle gå av! xD + att det var en som drog i posten när jag skulle lägga i den, huh läskigt! Och så blev man utskälld av ett x antal hundar xD haha, gulligt ^^
Tyvärr blev vi klara lite sent så hann inte gå till träningen... Men men jag får gå på onsdag och typ träna en massa hemma så jag kan allt... Gradering nästa helg ffs :O Huh, jag kommer DÖ!
Hmm, nästa måndag blir det att dela ut reklam igen för övrigt :) Skoj! :D

Imorgon blir det Stockholm med NV1a och b ... Det kommer väl bli kul, *host* gå runt i museum är inte direkt min grej om man säger så.. men får väl offra mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback