It's fucking cold outside!

Jahapp, nu har man tagit en promenad ute i det iskalla i en timme.
Eller jag gick inte hela tiden, stannade på gatstuberg och tog kort lite :)
Sedan gick jag även till kyrkogården för att kolla lite.
Det är otroligt fint när gravarna är täckta med snö och så står det ett ljus där och brinner som bevis att någon bryr sig.

Men... Promenader har sina negativa sidor, speciellt när det är svinkallt ute!
Mina lår håller preci på att få tillbaka känseln.
Men Just nu sitter jag i två par sockor, ett par mjukisar, två linnen och en tjock tröja + halsduk och en kopp varmt te framför mig.. ^^ Myspys, :D
Och sen ska jag träffa Bella och Aryan, så det blev ändrade planer för mig ikväll, istället för att festa blir det film med älsklingarna! <3
Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback