Life is life..

Jahaja. Nu har man ett srivbord som lite senare kommer bli ett data bord inne på mitt rum. Wohoo, tummen upp för det!
Och ännu en bra nyhet, mamma hittade telefonjacket på mitt rum, så nu kan jag verkligen få in datan där inne! :D *happy face*

Hmm. Men annars då, nja ingenting skoj händer direkt. Förutom att jag precis har haft en diskussion om livet med en väldigt trevlig kille i grön kofta ;)
Livet är faktiskt ett intressant samtalsämne att snacka om må jag säga! :) Speciellt när man själv har vart med om mycket!

Hmm, idag har jag pluggat lite, gjorde typ klart engelskan och fysiken. men allt är säkert fel! Men men, jag har pluggat iallafall!
Och imorgon blir det en lååååång dag. Först skola, och direkt efter blir det jobb på posten, och denna gång vägen nästan en bunt ett kilo :O Huh, min arm kommer gå av! 
Efter jobbet blir det träning, och sen blir det säkert sent eftersom jag har läxor till på tisdag. Puuh, snacka om att jag kommer vara slut imorgon. Men då kan man ju iallafall vara säker på att jag kommer somna gott på kvällen, och vakna upp med världens träningsvärk överallt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback