nothing else mather

Jahaja, nu sitter man i skolan och har huuuur lång rast som helst! Det är såå trist, för det finns verkligen ingenitng att göra i skolan........... Längtar tills det individuella valet börjar! Då slipper man denna rast och så vet man att efter den lektionen så är skolan slut för dagen ;) Och då är det bara EN skoldag kvar och så är det helg efter det! ^^

Hmm.... För de som är hur intresserade som helst så har jag ont i magen. Grr på det., det är verkligen inte kul! Har haft det typ hela dagen. + att jag är trött. Det är säkert tack vare Juha eftersom att han ringde och väckte mig i natt :O smisk på honom!

Åh åh åh :D Aryan är hemma! :D :D :D jag är överlycklig. Det har varit jätte tomt utan henne! :(
Och jag vill för övrigt också vara lika brun som henne :O Det är fiiint...!

Men nej, nu ska jag nog stänga av denna data, gå till madrassen här bakom och typ sova resten av rasten x)
Hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback