happy face

Oh my.. Jag är helt slut! Pluggat hela dagen med spanskan, översatte de där två texterna och skrev ner översättningen, snacka om jobbigt, och trist!
Sedan bar det av till träningen som började klockan sju.. Jackie höll träningen och fiifan, jag trodde jag skulle dö :O Fick en hel del smällar på käften vid mattbrottningen och fightingen.. Det var väl inte det skönaste, och en smäll träffade precis under hakan, oh my, jag fick världens huvudvärk efter det! Inte skönt alls..!
Förlåt Johan för att jag nästan råkade kastrera dig två gånger (a) hahaha skade glädje ;)

Iallafall efter tränngen var jag HELT slut, fick snålskjuts av Johan som precis fått körkort.. Blev skjutsad 200 meter xD hahaha lat man kan va x) Men det var skoj, började helt plötsligt skratta åt ingenting och jag fattade nada av vad jag sa, minns inte vad jag sa heller för den delen. och då måste jag ha varit TRÖTT! xD

Kommer hem, börjar plugga igen, och nu sitter jag här, ska gå och lägga mig typ NU.. är fortfarande super mega trött, och man blev ju inte piggare av att både läsa ett riktigt långt mail och sedan vara tvungen till att svara på det x) hahah, nej nu vet jag inte vad jag skriver om, trista saker som alltid, så nu ska ni få slippa mig en stund för jag ska SOOOOVA! :D
Godnatt på er små människor............... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback