I don't think so my dear.

Wohoo, äntligen slipper man Johans träningspass, iallafall i en vecka här framöver ;) Bara för att han och Frida ska till Egypten! :O Vadå jag är avis! hahah åh va skoj, Johan kan ju lära kamelerna karate! :D Eller så kan har träna på sin balans genom att stå högst uppe på en pryamid ;) Haha nej, jag ska inte vara taskig, då kommer jag bara få igen ifall han läser detta x) Såå.... Ha en bra semester! (a)

Hmm som ni säkert kan ana så var det Johan som höll passet idag, den lilla ****** har gjort så att jag fått träningsvärk på insidalår. Gaah, jag kommer inte kunna gå imorgon, + att vi har bip-test på fredag och då kommer jag inte alls kunna springa :S Grr på dig Johan! xD Hahahha, men det blir nog bra någon gång xD Kan ju vila upp mig en aning under lovet som tur är. MEN jag har kommit på att jag förmodligen kommer träna söndag, måndag, tisadag och onsdag. Fyra dagar i rad :S Hoppas jag kommer undan träningsvärken x)
Men nej... Nu sa jag faktisk gå och sova så jag orkar upp imrogon, jag har blivit skapligt mycke tröttare på morgonen nu för tiden, men det är välför att det har blivit mörkare ute nu, eller? Borde det vara..! Så då bör man ju vänjer man sig till slut (a) 
Men nu ska ni få slippa mig och mina tråkiga inlägg, så nattinatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback