lager 157

Idag har jag då varit på lager 157 med syster, mor och morföräldrar.
Det var inte som jag trodde det skulle vara, trodde det sjkulle finnas mycket mer, men men jag hittade en del saker ändå :)

två luvtröjor
ett par mjukisbyxor
en cardigan
underkläder


Sedan åkte vi till ett annat ställe, minns inte vad det hette, men det fanns lite av allt där, så jag köpte ett par mjukisbyxor till + tuggummi (a)

Nu har jag kommit hem, och det känns som min mage ska spricka efter all fika och mat. x_X Och jag är helt seg.. Hoppas på att jag piggnar till innan träningen så jag är lite på topp (a)
Sen efter blir det att träffa Juha och gratta honom på 18 års dagen nere på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback