other colour, same person!

Jahaja, på bara någon timme kan det hända mycket!
Som ni förmodligen ser. ^^
Det skulle egentligen bara vara många små mörka slingor, men resultatet blev nästan helbrunt hår x) Så jah, släng en kommentar och säg vad ni tycker antingen här eller här... ! ? :)

Har i övrigt funderat ett tag (några minuter) fall jag inte ska färga lite mörkare ändå. och sedan lägga i lite ljusa slingor istället. Det ser nämligen annorlunda ut i verkligheten, skulle nog... kanske...? se bättre ut om man färgade lite fler mörka slingor i underhåret? Hmm.. Jah kanske..



Men bara för att hårfärgen är annorlunda så är jag inte en annan person! (a)
Blond inne i sjärlen vettni ;D Men nu har jag ingenting att skylla på, bara ren dumhet fall jag tänker/säger fel x)

Kommentarer
Postat av: nina engdahl

hur fin som helst. som alltid. . . kramelikram

2008-10-17 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback