save me

Wohoo, Andreas räddade min kväll igår. :) Det blev godis ätande och film tittande + snackelisnack... ^^
Det var skoj, och jag blev super trött så jag visste inte vad jag skulle göra för att INTE somna xD Jag lyckades, men när han gick borstade jag tänderna la mig i sängen och somnade efter två sekunder xD Haha ...

Nu sitter jag här och laddar ner fyra barnsliga filmer som jag vill se x) Och ni som känner mig vet att jag är ett disney freak så ni kan ju ana vad jag håller på att ladda hem x) Tihi, (a)

Jah idag blir det väl att bara slappa och ta redan på VARFÖR!? Jag är helt chockad över det och jag fattar seriöst inte varför, det var ju länge sen! :S Usch, är helt förvirrad, måste få veta!!! :O

(.''o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback