school, school, school...

Weeeii, skolkatalogen har kommit! :D
MEN, jag skulle vilja samla in alla och typ kryssa över mig!!!! :O :O :O Usch inte nöjd alls!

Hmm, gick ifrån skolan för att jag skulle till tandläkaren idag, och nu har man sådana dära konstiga gummisnoddar som man måste sätta dit hela tiden bara för att de lossnar! Pust, detta kommer bli jobbigt...! :S 

Men idag blir det för övrigt plugg! Samhälle och spanska.. Får se om jag hinner med träningen. Måste nästan gå dit överhuvetaget ifall jag ska kunna allt till gult bälte till i slutet av november. Pust, detta blir jobbigare och jobbigare känner jag :\

Men nej, nu ska jag plugga på det som är till denna vecka..
puss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

du SKA hinna med träningen!

2008-10-20 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback