the day after yesterday

Kom hem från träningen för en stund sen. Fick reda på att jag hade en hel del andra saker till graderingen som jag inte ens visste om att jag hade.. :S Så jag ska till dojon klockan sju imrogon för att träna privat typ, så man lär sig. Sen blir det träning på onsdag också.
Hmm, och alla bryr ju sig såotroligt mycke om när jag tränar, öhm nej!

Imorgon blir det skridskoåkning! :D Iiihiii, skoj ska det bli! (a)
Och på onsdag blir det att åka till lager 157 med syster, mor och morföräldrar :) Jag hoppas på att jag hittar någonting trevligt där! c'',)


Kommentarer
Postat av: matilda

kommentera min blogg? ;):):)

2008-10-27 @ 22:45:04
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback