The night is young

Igår dårå blev det filmkväll hos Oskar med Martin och massa annat trevligt folk :)
Vi kollade på filmen "1408", och det var faktiskt ganska så bra, fast jag irriterar mig på filmen också, man fick nämligen inte veta varför det där hände eller någe sånt, det fanns ingen förklaring till det hela...
Men men, filmen tog slut och så började vi snacka, vi körde "ordleken" som egentligen var ganska så långtråkigt, men ändå ganska så kul x) haha
Jag åkte hem ungefär halv ett och då fick jag sällskap av Victor och Martin också! :)
Jag somnade typ direkt xD Massa skönt jue ;) Och nu är jag vaken, Har precis ätit frukost och om ungefär två timmar ska jag iväg och städa dojon, snacka om att jag INTE känner för det just nu, vill bara sova ^^ Men men, har man lovat så har man..

Huh, jag är avis på Aryan, hon ligger säkert just nu i solen på en fin strand med en drinka breve sig. Jag vill också! :O :O :O
Men nej nu ska jag nog fixa både mig och lite annat nu, så ha'de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback