the worst day ever!

idag är det en sån dag som man helst bara vill hoppa över!
Den har varit döds tråkig, Har inte varit på humör alls för att skämta eller någonting.
Ont i halsen har jag också.
Kollade på Mamma Mia när jag kom hem, och dom som jag känner som har sett den säger att den var jätte bra. Men enligt mig var den nästan dålig. Det var sång hela tiden, och det blev nästan irriterande. Eller så kanske jag bara valde fel dag för att titta på den. Jah, ingen aning, jag trodde den skulle ha varit bättre iallafall.

En BRA sak idag är att Team Göran vann gårdagens tävling som natur tvåorna hade fixat ihop!
Wohoo, vågen för oss! Och lite godis som pris, mumsigt.
Och de som är riktigt intresserade kan ju anteckna att mitt godis redan är slut! :O Shit, visst är det coolt?
Alltså förlåt mig, jag är inte på humör som sagt. Helt osocial och ALLT!
Så förlåt Andreas att jag var som jag var när du ringde. Men du visste ju redan innan att jag inte var på prathumör.

Men sak samma. Jag ska plugga lite spanska nu, eller senare. Kanske imorgon? Mmm, får se helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback