trust, love and hope.

Oh my, hade naturprov idag :O Det var hur mycke som helst som man skulle läsa på.. Och allt fastnade inte.. Men jag tror det gick bra på provet ändå :D Men fick skapligt ont i magen när jag gick in i klassrummet :s Var riktigt nervös...
Iallafall det gick på sex sidor till provet. Snacka om att jag had skrivkamp och nackspärr efter det provet :O xD

Hmm imorgon är et engelska prov.. Huh, det kommer gå otroligt dåligt känner jag på mig.! Så måste plugga massa idag innan träningen. För idag ska jag på träningen, måste betala inlämningsavgift och så. + att jag måste lä'ra mig allt till graderingen i slutet av terminen.. Det är MYCKE mer sakner nu än vad det var  förra gången som man skulle kunna :O Aja det blir ju ockås som ett slags prov, så det är bara att börja plugga x)

Men ska börja med engelskan nu. det är typ 25 ord man ska kunna, verbböjning, två sidor text och.. några frågor tror jag? Det kommer bli en låååång dag för min del! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback