I'm happy!

Iiihiii, åkte skridskor med Gurra och Bella :D Det blev att åka ute på rinken istället för i ishallen, tror jag hade tolkat det där lite fel faktiskt x) Men det var super skoj iallafall!
Och första och enda vurpan som blev av var av Bella efter att ha gjort ungefär 3-4 piruetter på rad ^^

Vi kom även på en ny sport, astmaboll! xD hahaha Bella ägde på det ;)
Och tyvärr gick astma saken sönder i tusen små bitar :O Okej det kanske var tio bitar som mest men ändå (a) Iallafall, då kom jag till undsättning och såklart är jag så otroligt duktig så jag lagade den där saken utan ritning och allt! Mohahaha, dom tyckte att jag skulle börja jobba på apoteket och laga astma saker som har gått sönder x) Jag skulle lätt äga på det ;)

Vi åkte till klockan fyra, så det blev ungefär 3 timmars åkning, massa mys, men det saknades en kopp varm choklad, då skulle det ha varit helt perfekt ;D Och kanske ett par vantar också (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback