ooooh , scary! o.0

Oh my, karaten var JÄTTE läskig idag :O Först kommer värsta snabba uppvärmning.. Den var kanske 10 minuter lång.. Sedan skulle vi stå i 'kion' (stavning?) och så körde vi en massa UTAN paus, och man blev skapligt varm. Och det blev inga pauser pga att vi skulle lära oss att slappna av i axlar och så.. Men men.. Sedan var det kata, och jag skulle köra den som jag precis lärt mig, eller skulle träna på den. Och sen var det uppvisning och det vara BARA jag där som skulle gradera upp till gult så jag fick köra själv :O Gaaaah. Hur läskigt som helst. Min puls gick i 180 när jag satte mig ner :S
Aja det var ganska så slappt :) Och skoj som vanligt, fick se Micke några sekunder ockås xD haha saknar honom, han kommer aldrig på träningarna lägre :O Grrr på honom ;)

Men nej nu ska jag plugga vidare ett tag till. Typ läsa en till två gånger och sedan SOVA. :D Iihii, myyys (a)
Så godnatt på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback