the leaves starts to fall

Sov ute hos mormor och morfar igår natt.
Hade jätte ont i nacken när jag vaknade på morgonen, även halsen.
Åt mycket frukost, som är väldigt ovanligt för min del, tror det blev 4-5 mackor :O Jag är typ chockad över att jag orkade så mycke :S
Och kanske två - tre timmar senare var det lunch, och då fick jag inte i mig lika mycke.. Men men, jag åt för fort också.. Aja, åkte hem efter lunchen och nu har man varit hemma, läst alla dessa 40 sidor i samhällsboken som jag har prov på + mina anteckningar. Min älskling Jenny kom hit för att lämna en väska så det blev en paus i mitt pluggande. Tack! och vi ska träffas någon dag innan hon åker till Jämtland! Det blir ganska så snart alltså! :D
Men men, ska nog fortsätta med pluggandet, ska fråga mamma om lite saker när hon har snackat klart i telefonen.


Blev lite bilder ute hos mormor och morfar för övrigt.
Ska passa på att gå ut i naturen lite mer innan ALLA dessa vackra färger försvinner till tråkigt bruna nyanser. Vill ha mysiga höstbilder innan det blir försent alltså ^^ ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Oh älskling <3 Klart vi SKA ses <3 Älskar dig <3

2008-10-13 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback